Organizasyonlar insanları ortak bir hedefe doğru çalışmaları için bir araya getirir. Verimli hale getirmek için kuruluşların dosya ve klasörlerde bulunan verilerini personelinin kullanımına sunması gerekir. Güvenli hale getirmek için kuruluşların kimin hangi bilgilere erişimi olduğunu kontrol etmesi gerekir.
ownCloud, kuruluşların dosyaları güvenli bir şekilde depolamasına ve ilgili çalışanların kullanımına sunmasına olanak tanır. Tüm dosya depolaması için bilgileri bulmayı, izinleri yönetmeyi ve kullanımı izlemeyi kolaylaştıran tek bir erişim noktası oluşturur.
OwnCloud Sanal Dosya Sistemi (VFS), kullanıcıların aygıtlarını doldurmadan tüm dizin ağaçlarını eşitlemelerine olanak tanır. Sanal dosyaları, yani bir dosyanın türü, boyutu ve tarihi hakkındaki meta verileri senkronize eder, yalnızca gerektiğinde tam dosyayı aktarır.
Sorunsuz kullanıcı deneyimi, personelin onaylanmamış ve güvenli olmayan dosya paylaşım araçlarını kullanmasını engeller. Self servis özellikleri, kullanıcıları güçlendirir ve yöneticiler için iş yükünü azaltır.
Ofiste, evde veya hareket halindeyken mobil cihazlarda belgeleri bulun, düzenleyin ve paylaşın.
Kuruluşların, toplantılarda, uçakta veya koltukta kullanıcılara nerede olurlarsa olsunlar ilgili dosyalara güvenli ve kolay erişim sağlamaları gerekir. ownCloud, iOS ve Android için güçlü uygulamalar aracılığıyla mobil çalışmayı sağlar. Kurumsal düzeyde güvenlik sağlarlar ve dosya ve klasörleri çevrimdışı depolayabilirler.
ownCloud, yeni cihazlarda ve kiosk sistemlerinde sorunsuz bir kullanıcı deneyimi sağlayan tam özellikli bir Web Uygulaması ile birlikte gelir. Veriler kuruluşlarının sunucusunda kalırken kullanıcıları üretken tutmak için Collabora, ONLYOFFICE ve Microsoft Office Online Server gibi tarayıcı tabanlı ofis paketleriyle iyi bir şekilde bütünleşir.
Kuruluşlar, uzak veya yan yana oturarak, sorunları çözmek ve eşzamanlı veya eşzamanlı olmayan çözümler üretmek için insanları bir araya getirirse başarılı olurlar.
Collabora, ONLYOFFICE ve Microsoft Office Online Server gibi tarayıcı tabanlı ofis paketleri aracılığıyla kullanıcıların güvenli ve verimli bir şekilde birlikte çalışmasını sağlayın. OwnCloud ile sorunsuz bir şekilde entegre olurlar ve verilerin kuruluşunuzun sunucularında saklanmasını ve işlenmesini sağlar.
Ekip üyeleri, dosyalar ve klasörler hakkında yorum yapma ve hangi dosya ve klasörü kimin oluşturduğunu veya değiştirdiğini görme becerisiyle, ekip üyeleri meslektaşlarının kaydettiği ilerleme hakkında döngüde kalır.
ownCloud ayrıca kuruluşlar arasında işbirliğine olanak tanıyarak belirli dosya ve klasörleri birleşik bulut paylaşımı aracılığıyla başka bir özel bulutun kullanıcılarıyla paylaşmayı kolaylaştırır.
Yerel öncelikli yazılımla çalışırken, ownClouds yerleşik işlemsel dosya kilitleme, aynı dosyanın aynı anda kaydedilmesini önler.
Kuruluşunuz içinde işbirliğini geliştirin
Dosya ve klasörlerin kolay, esnek ve güvenli paylaşımıyla üretkenlik kazançlarının kilidini açın. Sanal Dosya Sistemini kullanarak depolama ve bant genişliğinden tasarruf edin.
INDUSTRIES WE SERVE
WE WORK WITH GLOBAL BRANDS
Our vertical solutions expertise allows your business to streamline workflow, and increase productivity. No matter the business, nCloud has you covered with industry compliant solutions, customized to your company’s specific needs.
Why choose us
6 REASONS TO PARTNER WITH nCloud
Stop wasting time and money on technology. Explore our company
How It Works
GET A IT SOLUTIONS QUOTE
Please contact our team or complete the form below. A representative will contact you shortly.